Masz własną firmę? A może dopiero rozpoczynasz prowadzenie własnego biznesu?
Jedno jest pewne – księgowość to nieodłączny i ważny aspekt działalności, którym zaopiekujemy się kompleksowo i fachowo. Grupa Uni-Lex oferuje Państwu profesjonalne usługi outsourcingowe z zakresu księgowości, sporządzania analiz finansowych oraz doradztwa w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej.
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że rzetelnie i profesjonalnie poprowadzona księgowość firmy to jeden z filarów jej bezpieczeństwa. Dokładamy więc wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi były na najwyższym poziomie. Jesteśmy pewni tego, że kompleksowa opieka nad klientem wymaga współdziałania fachowców z różnych dziedzin, dlatego też stale współpracujemy z biegłym rewidentem, radcami prawnymi oraz tłumaczami.
W naszej ofercie usług księgowych znajdziecie Państwo wszystkie elementy składające się na kompleksową obsługę przedsiębiorcy:
- pomagamy w wyborze formy prawnej działalności gospodarczej oraz formy opodatkowania firmy,
- udzielamy fachowej pomocy w trakcie procesu rejestracji firmy,
- prowadzimy księgi handlowe (pełna księgowość), podatkową księgę przychodów i rozchodów, ewidencje, rejestry,
- sporządzamy wszelkie niezbędne sprawozdania, raporty i rozliczenia, deklaracje podatkowe,
- przygotowujemy okresowe sprawozdania dla GUS i NBP,
- reprezentujemy klienta przed urzędami,
- wykonujemy wszelkie prace dodatkowe zlecone przez klienta,
udzielamy wsparcia merytorycznego w sytuacjach problematycznych.
Każdorazowo zakres usług dostosowujemy do potrzeb naszego klienta.
Głęboko wierzymy jednak, że nic nie daje przedsiębiorcy takiego poczucia bezpieczeństwa jak świadomość, że wszystkie księgowo-rachunkowe sprawy jego firmy spoczywają w rękach zaufanego biura. To przekonanie jest poparte naszym doświadczeniem z którego jasno wynika, że właśnie takiego wsparcia potrzebują przedsiębiorcy.
- prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych (księgi główne, księgi pomocnicze),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- ustalanie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług (VAT),
- sporządzanie raportów miesięcznych i rocznych,
- sporządzanie raportów do GUS,
- sporządzanie i składanie deklaracji do US i NBP,
- rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz eksportu, importu towarów i usług, prowadzenie właściwych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych informacji podsumowujących VAT UE, rozliczanie podatkowe dokumentów celnych,
- roczne rozliczenie podatku, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych oraz pełnych sprawozdań finansowych do US i KRS,
- reprezentacja przed urzędami,
- obsługa online lub tradycyjna.
- prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego oraz wyliczenie na jej podstawie zaliczki na podatek dochodowy,
- prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług (VAT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- rozliczanie właścicieli,
- sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
- reprezentacja przed urzędami.
- prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów oraz wyliczanie na jej podstawie zaliczki na podatek dochodowy,
- prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług (VAT),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- rozliczanie właścicieli,
- sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS,
- reprezentacja przed urzędami,
- pomoc w sporządzaniu remanentu,
- uzgadnianie stanów magazynowych,
- rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów,
- obsługa online lub tradycyjna.
Biuro rachunkowe online to funkcjonalność szczególnie przydatna naszym klientom. Oszczędzając Państwa czas maksymalnie usprawniamy przepływ dokumentów do biura rachunkowego. Klient skanuje dokumenty księgowe i przesyła plik w formacie pdf pocztą elektroniczną na adres e-mail biura.
Co ważne – przy pomocy skanera z automatycznym podajnikiem można zeskanować paczkę dokumentów do jednego pliku, a specjalna aplikacja podzieli przesłany plik pdf na pojedyncze dokumenty. Utworzone w ten sposób, uporządkowane elektroniczne archiwum dokumentów jest dostępne dla naszych Klientów 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie.
Takie rozwiązanie umożliwia również szybkie odnajdywanie potrzebnych informacji znajdujących się w dokumentach, które Klient przekazał do biura.