Slider
Slider

 

Masz własną firmę? A może dopiero rozpoczynasz prowadzenie własnego biznesu?

Jedno jest pewne – księgowość to nieodłączny i ważny aspekt działalności, którym zaopiekujemy się kompleksowo i fachowo. Grupa Uni-Lex oferuje Państwu profesjonalne usługi outsourcingowe z zakresu księgowości, sporządzania analiz finansowych oraz doradztwa w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że rzetelnie i profesjonalnie poprowadzona księgowość firmy to jeden z filarów jej bezpieczeństwa. Dokładamy więc wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi były na najwyższym poziomie. Jesteśmy pewni tego, że kompleksowa opieka nad klientem wymaga współdziałania fachowców z różnych dziedzin, dlatego też stale współpracujemy z biegłym rewidentem, radcami prawnymi oraz tłumaczami.

W naszej ofercie usług księgowych znajdziecie Państwo wszystkie elementy składające się na kompleksową obsługę przedsiębiorcy:

  • pomagamy w wyborze formy prawnej działalności gospodarczej oraz formy opodatkowania firmy,
  • udzielamy fachowej pomocy w trakcie procesu rejestracji firmy,
  • prowadzimy księgi handlowe (pełna księgowość), podatkową księgę przychodów i rozchodów, ewidencje, rejestry,
  • sporządzamy wszelkie niezbędne sprawozdania, raporty i rozliczenia, deklaracje podatkowe,
  • przygotowujemy okresowe sprawozdania dla GUS i NBP,
  • reprezentujemy klienta przed urzędami,
  • wykonujemy wszelkie prace dodatkowe zlecone przez klienta,
    udzielamy wsparcia merytorycznego w sytuacjach problematycznych.

Każdorazowo zakres usług dostosowujemy do potrzeb naszego klienta.

Głęboko wierzymy jednak, że nic nie daje przedsiębiorcy takiego poczucia bezpieczeństwa jak świadomość, że wszystkie księgowo-rachunkowe sprawy jego firmy spoczywają w rękach zaufanego biura. To przekonanie jest poparte naszym doświadczeniem z którego jasno wynika, że właśnie takiego wsparcia potrzebują przedsiębiorcy.

Prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość):
  • prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych (księgi główne, księgi pomocnicze),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • ustalanie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług (VAT),
  • sporządzanie raportów miesięcznych i rocznych,
  • sporządzanie raportów do GUS,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i NBP,
  • rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz eksportu, importu towarów i usług, prowadzenie właściwych rejestrów VAT, sporządzanie miesięcznych lub kwartalnych informacji podsumowujących VAT UE, rozliczanie podatkowe dokumentów celnych,
  • roczne rozliczenie podatku, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych oraz pełnych sprawozdań finansowych do US i KRS,
  • reprezentacja przed urzędami,
  • obsługa online lub tradycyjna.
Prowadzenie ewidencji ryczałtowych:
  • prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanego podatku dochodowego oraz wyliczenie na jej podstawie zaliczki na podatek dochodowy,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług (VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • rozliczanie właścicieli,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS,
  • reprezentacja przed urzędami.
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów KPiR:
  • prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów oraz wyliczanie na jej podstawie zaliczki na podatek dochodowy,
  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług (VAT),
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ustalenie planu rocznej amortyzacji oraz rozliczanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • rozliczanie właścicieli,
  • sporządzanie i składanie deklaracji do US i ZUS,
  • reprezentacja przed urzędami,
  • pomoc w sporządzaniu remanentu,
  • uzgadnianie stanów magazynowych,
  • rozliczanie kosztów użytkowania pojazdów na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegów,
  • obsługa online lub tradycyjna.
Biuro rachunkowe online

Biuro rachunkowe online to funkcjonalność szczególnie przydatna naszym klientom. Oszczędzając Państwa czas maksymalnie usprawniamy przepływ dokumentów do biura rachunkowego. Klient skanuje dokumenty księgowe i przesyła plik w formacie pdf pocztą elektroniczną na adres e-mail biura.

Co ważne – przy pomocy skanera z automatycznym podajnikiem można zeskanować paczkę dokumentów do jednego pliku, a specjalna aplikacja podzieli przesłany plik pdf na pojedyncze dokumenty. Utworzone w ten sposób, uporządkowane elektroniczne archiwum dokumentów jest dostępne dla naszych Klientów 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie.

Takie rozwiązanie umożliwia również szybkie odnajdywanie potrzebnych informacji znajdujących się w dokumentach, które Klient przekazał do biura.

Z chęcią poznamy Ciebie
i Twoją firmę


„Właśnie takiego wsparcia potrzebowałem” – to najczęściej powtarzane zdanie wśród naszych nowych klientów.
Przekonaj się, czy dotyczy ono również Ciebie? Będzie nam miło móc odpowiedzieć na Twój email lub odebrać telefon.
Możesz też umówić się z nami na niezobowiązujące spotkanie.

Kontakt

ul. Żeromskiego 46 lok. 2, 4 90-626 Łódź
tel. +48 508 654 419
biuro@unilexgrupa.pl